2010. június 12., szombat

Hőség!!!!


 Pár napja iszonyatos hőség van. Ezt a sünik se nagyon bírják, hiába származnak Afrikából. Az egyik a műanyag csőben nyúlik a másik az alomban hűsíti a pocakját. Édesen ki vannak nyúlva. Egyedül Marcipánnak nincs melege, Ő nem adja a bunda zsákját, még mindig abban alszik, hiába raktam be a házat neki:-)
Elmentem anyukámhoz és elhoztam pár darab maradék csempét minden terráriumba raktam egyet, hogy legyen min hűsítsék magukat. Tavaly ez vált be Gesztenyénél. Akkor még csak Ő volt.
Én ilyen melegben minden este adok nekik valami gyümölcsöt, sárgadinnyét, görögdinnyét, almát. Nekem is jól esik,gondoltam nekik is. Hát az egyik megeszi, a másik nem:-))
Most egy- két napig a kereket se kapják meg, amíg ilyen meleg van.



http://www.naka-torpesun.gportal.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése