2010. szeptember 3., péntek

Megszülettek Bijou kölykei!:-)

                           Újszülöttek




Szeptember 1.-én becsöngetéskor, megszületett Bijou és Báró 
3 szép foltoska babája. Tényleg pont az iskolai becsöngetéskor, mert reggel még semmi nem volt, de mire hazaértem az évnyitóról addigra megvoltak a kölykök:-) Szegény Bijou előtte való éjszaka egész végig rohangál, verte az üveget, tiszta dili volt, valószínű már szülési fájdalmai voltak. Mikor hazaértem és megláttam a piciket szanaszét, Bijou meg csak rohangált ki-be a házba, eléggé kétségbeestem mi lesz ebből, megmaradnak-e egyáltalán a kicsik..... Pár óra múlva még mindig ott feküdtek ahol kipottyantotta őket az anyjuk. Ekkor Bijou alá pakoltam az összes kicsit, hogy legalább melegítse őket ki ne hűljenek és reménykedtem, hogy felébred benne az anyai ösztön. Ettől kezdve Ő is megnyugodott és szépen lassan megtanulta, hogyan kell a kölykökkel bánni, melegíteni és szoptatni. Azóta egyre ügyesebb és a babák is szépen gyarapodnak!:-)))
Milyen érdekes a természet. Azt hinné az ember, hogy az állatok mindent ösztönösen csinálnak, aztán ilyenkor kiderül, hogy náluk is vannak olyan anyukák akiknek fogalma sincs mi történik velük, miért pottyantak azok az izék ki belőle és mit kell velük csinálni?
                      Itt már 3 naposak

http://www.naka-torpesun.gportal.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése