2010. november 12., péntek

Egy sün család költözésének története.....(képregény) :-)

 Tegnap voltak a babák 3 hetesek, így eljött az ideje, hogy kiköltözzenek a nappaliban lévő terrába, hogy szokják a zajokat, fényeket, csesztetéseket!:-)
Este Topázra  a mamára rájött a hoppáré és mindenáron fel akart menni az emeletre, így felraktam a lépcsőt neki és hogy nyugodtan tudjon pihenni egy sapit is amibe belebújhat. Hát Topáz egész este a sapival bírkózott, belebújt, alábújt és úgy járkált a sapi négy lábon:-)

 Gondoltam kikapcsolódik végre a 6 hetes fekvés után, rá is fér egy kis mozgás, van mit leadnia:-)
Kidühöngte magát, majd a szokásos fürdés, szoptatás volt a porondon.
Éjjel fél 12 körül Topáz úgy gondolta eljött az idő a költözködésre és Empresst  elkezdte csalogatni felfelé az emeletre aki el is indult bőszen felfelé.......



Topáz: - Gyere kicsi lányom, gyere, már csak pár lépés.........



Topáz: -Gyere, gyere, mutatok valamit........




Nézd!! Találtam egy klassz puha, meleg, biztonságos helyet.  Ugye milyen kényelmes?



Várj, maradj itt, hozom a tesóidat is........




Empress: -Anya, anya ne hagyj itt egyedül!!! Várj meg, megyek Én is!!!


Na ekkor közbe kellett egy kicsit avatkoznom, mert úgy gondoltam ebbe a sapiba nem fognak 5-en elférni!:-))) Így előszedtem egy nagy bundás cicabújót amit eredetileg a nagy bálna Gesztenyémnek vettem, de Ő inkább a kerék mellett alszik így üresen maradt egészen eddig:-)
Topáz a legkisebbel Emírrel kezdte a költöztetést az új zsákba.


Megfogta a szájába és felrohant vele.......



utána begyömöszölte a zsákba:-)



  Earl: - Engem ki visz fel???



Hát ha senki, akkor eszem egy kicsit!:-)))




Topáz: -Gyertek gyerekek, irány a puha meleg zsák........



Csak szorosan utánam!!!!




Ez a lépcső, itt kell felmászni.......




Megyek előre, megmutatom, hogyan kell........




Empress és Emperor: - Én megyek előre! Nem,  Én megyek!!!!  Nem, nem! Én leszek az első!!!!!!:-)



Topáz: -Mi ez a veszekedés? Irgum-burgum! Na nyomás utánam azonnal, mert megszúrlak!




Na ez kemény munka volt! Teljesen kinyúltam..........



De megérte, mert végre együtt a család ebben a puha, meleg, biztonságos zsákban!:-)))




http://www.naka-torpesun.gportal.hu/

1 megjegyzés:

  1. Ezentúl napi egy képregény a minimum!!! :-)))
    Nagyon.nagyon jó volt, várjuk a folytatást!!!!

    VálaszTörlés