2010. március 10., szerda

Áfonya színe


Kaptam Áfonyáról is képeket!:-) Nagyon szép sünilány Ő is! Igaz, Ő egy "magányos farkas" típus, nem barátkozik a többi sünlánnyal de Mellyt szereti.  A színét még mindig nem tudjuk pontosan, már külföldi tenyésztők is találgatják. Ez egy kicsit megnyugtat engem, mert Én mint kezdő "sünanyuka" nem tudtam semelyik színbe se sorolni, csak annyit láttam, hogy gyönyörű színű a tüsije! (Ilyen szín viszont nincs:-)))) De ezek szerint tapasztalt tenyésztőket is gondolkodóba ejt a színe. Melly szerint szépen fehéredik, a pezsgő szín és a cinnacot-white is felmerült lehetőségnek. Nem csodálkoznék ha végül white lenne, hiszen a nagypapa és az apuka is az! Hát a végleges színre még várnunk kell pár hetet! A nagypapája (Elron) is csak 5 hónapos korára fehéredett ki teljesen!
Nagyon kíváncsi leszek mi lesz belőle! Örülök, hogy Mellyhez került és nyomon tudom követni!


http://www.naka-torpesun.gportal.hu/

2 megjegyzés: