2010. március 4., csütörtök

Levelet kaptam Kókuszkámtól!:-)

 
 
"Drága Anyám! Azért írom ezt a levelet neked,hogy elmondjam
227g lettem!Most már rendesen eszem,és a lisztkukacokat 
is mint a ropit nyelem.Örökbefogadó szüleim nagyon zsírok,
csak az a szőke állandóan puszilgatni akar!
Nagyon unom,de rájöttem hogyha hagyom,hamarabb szabadulok.
Ha látnád a terráriumomat.Még jó,hogy éjszakai állat vagyok,
mert amikor nappal beköltöztettek,minden tüském az égnek állt!
(A festőt kirúgnám!)Bosszúból jól "összecsokiztam"a mókuskereket,
hogy új anyám ne unatkozzon!Szörnyülködött is reggel,
hogy egy ilyen kicsi állatban hogy van ennyi anyag,
de ő még nem ismeri a képességeimet.
Igyekszem sűrűn írni,de nem mindig tudok a gép elé kerülni,
mert az a nagyobbik gyerek forma mindig játszik rajta! 
Sok puszi:Kókuszka"



http://www.naka-torpesun.gportal.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése