2010. október 7., csütörtök

Szúr a sün? Riport egy 7 éves kisfiúval!:-)


Riporter: Szia Bence!
Bence: Szia!:-)
R: Mióta van sünid?
B:  5 és fél éves voltam amikor megkaptam az első sünimet Gesztenyét.
R: Nem féltél Tőle, hogy megszúr vagy megharap?
B: Nem, nem féltem! Nagyon örültem neki! Anyukám megtanított, hogyan kell alányúlni, hogy ne gömbölyödjön össze és, hogy mielőtt hozzányúljak mossam meg a kezemet, ne érezze meg rajta a párizsis kenyér illatát, így nem fog megharapni. 
R: Látom,már teljesen profin nyúlsz hozzá a sünikhez. 
B: Igen!:-) Nagyon szeretem őket! A sünik nem szúrnak, csak meg kell, hogy szokják a szagunkat és akkor már nem gömbölyödnek össze, nem szúrnak! Lehet őket simogatni szeretgetni. Van egy sünink Bijou, aki nem szereti ha simogatják, Ő eléggé puffogós. Bijout csak Én tudom megfogni. Engem nem szúr, hiába gömbölyödik Én túljárok az eszén és kicselezem, megtalálom rajta a fogást, hogy kigömbölyödjön:-)
R: Van valami feladatod a sünikkel vagy mindent anyukád csinál?
B: A heti nagytakarításnál szoktam segíteni. Meg az Én kizárólagos feladatom, hogyha születnek pici sünik, akkor 3 hetes koruk után minden este foglalkoznom kell velük, hogy szokják az ember közelségét és szelídek legyenek.
R: Hú, akkor biztos rossz lehet Neked amikor elviszik az új gazdik a piciket!
B: Legszívesebben mind megtartanám, annyira aranyosak! De tudom, hogy ennyi süni nem férne el nálunk.
Különben is nemsokára születnek az újabb pici sünik és megint lehet játszani velük!:-)
R: Eddig sokan azt hitték szúr a sün. Most kiderült ez nem így van csak tudni kell hogyan közelítsünk feléjük: SZERETETTEL! Köszönöm Bence, hogy mindezt megosztottad velünk! 

   

http://www.naka-torpesun.gportal.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése