2010. október 21., csütörtök

Topáz érdekes ellése

Topáz egész éjjel verte az üveget, ki akart jönni. Sejtettem, hogy reggelre meglesznek a kicsik. Így is lett!:-) Hajnalban Topáz megszült.  Álmos szemekkel mentem reggel 6-kor a zseblámpámmal meglesni mi újság és elhűlve láttam, hogy 4 pici süni ott hever a macskaalomban, Topáz meg kaparászik a házban. Úgy megijedtem, nem tudtam hirtelen mi tévő legyek...... Gyorsan bekapcsoltam az infralámpát, meg ne fázzanak,  így legalább Én is jobban láttam mi történik. Egyenlőre nem akartam tenni semmi mást, nehogy megzavarjam az anyukát. Aztán látom, hogy Topáz egyszer csak megjelenik és hopp már meg is kapta az egyik kölyköt és  rohan vele be a házba. Ekkor megnyugodtam, hogy úgy néz ki minden rendben lesz. 1 órás projekt volt amíg mind a 4 kölyköt behordta, letisztította, betakargatta. Nagyon édes volt, mert az egyik elég dundu, így kb. 5 percbe telt, míg fogást talált rajta:-) Útközben el is ejtette, de a lábánál fogva ismét cipelte tovább, ami a kicsinek hallhatóan nem tetszett!:-)) Azóta csend van, hagyom a mamát pihenni, majd később megnézem végül hány kölyök is született, mert azt nem tudom, hogy mire odaértem már vitt-e be sünikét a házba, vagy az volt az első amit Én láttam. Úgyhogy minimum 4 baba van és Topáz nagyon ügyes volt!!! Büszke vagyok rá!!

http://www.naka-torpesun.gportal.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése